Prowadzisz małą działalność i chcesz żeby była bardziej rozpoznawalna. Musisz mieć widoczny szyld, który pozwoli ludziom zobaczyć twój punkt zanim pójdą do konkurencji. Jeśli lokalizacja twojej działalności jest słabo widoczna, to warto pomyśleć nad rozwiązaniem, które sprawi że się to zmieni. Jedną z metod są stojaki reklamowe. Są to tak zwane potykacze, albo metalowe albo zrobione z tworzywa sztucznego. Ważne jest, żeby były odporne na deszcz i różne temperatury, bo zakładamy, że będą one zachęcać klientów do przyjścia do ciebie przez cały rok.
Wytrzymała i funkcjonalna reklama
Dobrym rozwiązaniem jest połączenie reklamy naszej działalności z jego reklamą. Jeśli mamy na tyle miejsca warto kupić stojaki metalowe na rowery połączone z szyldem i reklamą punktu usługowego. Klienci będą mogli zostawić rower, podczas wizyty u nas. Stojaki mogą mieć również formę strzałki prowadzącej do naszego punktu, albo mogą być po prostu ustawione na chodniku, niedaleko. Metal nie jest odporny na wodę, jednak odpowiednie pomalowanie go i zabezpieczenie sprawi, że drogowskaz będzie wyglądał solidnie, a naklejona na niego reklama nie zmyje się pod wpływem deszczu.
Jak zaprezentować swój towar
Jeśli mamy swoją firmę, która sprzedaje swoje produkty w innych sklepach warto, aby nasz towar się wyróżniał. Temu służą regały reklamowe. Są to specjalnie ozdobione półki, które wypełnione naszym asortymentem sprawią, że klient nie będzie musiał szukać naszych produktów po całym sklepie i znajdzie wszystko w jednym miejscu. Możliwość zapoznania się z całą ofertą firmy jest bardzo lubiana przez konsumentów, dlatego tego rodzaju rozwiązania spełniają swoją rolę bardzo dobrze. Regały takie mogą być plastikowe, kartonowe, lub metalowe, co jest rzadkie. Ważne, żeby były dość trwałe, tanie by można było je wymieniać co sezon i lekkie, aby obsługa sklepu mogła je dowolnie przenosić i ustawiać. Stojaki metalowe z ulotkami mogą być dobre na gazetki reklamowe i ulotki dotyczące oferty naszego sklepu, czy punktu usługowego. Warto by miały zabezpieczenie przed deszczem, wiatrem, lub by stały w środku, aby mogły dobrze spełniać swoje zadanie. Klienci często przy wejściu do sklepu biorą ulotki, nawet jeśli nie czytają ich od razu to jest to dość dobra forma reklamy. Stojaki reklamowe nie są zbyt drogie. Ich ceny wynoszą od stu złotych wzwyż, ale jeśli są dobrze wykonane to mogą długo służyć. Na pewno docenią ich rolę właściciele punktów usługowych w mieście, gdzie cała masa różnych sklepów zlewa się w całość i lokalizację trudno jest zidentyfikować, bo wejścia główne mieszczą się w bramach i podwórzach kamienic. To duże ułatwienie postawić taki baner przed wejściem, aby każdy kto szuka konkretnej firmy, znalazł ją. Zaoszczędza to nasz czas i naszych klientów. Dobrze, by reklama była w żywych kolorach i miała spore litery, aby widać ją było w odpowiedniej odległości. Powinna wyróżniać się na tle innych sklepów w okolicy, aby klienci nie pomylili nas z konkurencją.